Marka i typ
Cummins QSC83 *
Rodzaj
6-cylindrowy wysokoprężny z turbodoładowaniem
Moc brutto SAE J1995
przy 2200 [obr./min.] - 179 [KW] (240 [KM])
Moc netto SAE J1349/ISO9249
przy 2200 [obr./min.] - 169 [KW] (227 [KM])
Maksymalny moment obrotowy
przy 1500 [obr./min.] - 1085 [Nm]
Ilość cylindrów
6
Pojemność
8,3 [l]
Średnica cylindra x skok tłoka
114 x 135 [mm]
Filtr powietrza
typu suchego, ze wskaźnikiem zanieczyszczenia
* Silnik spełnia normy poziomu emisji spalin wg EU Stage IIIA i EPA Tier 3
Skrzynia biegów
Typu''power shift'', przełączalna pod obciążeniem w ograniczonym zakresie przełożeń i prędkości obrotowych, 4 biegi do przodu i 4 do tyłu.
Przełączanie biegów 1-2 i 3-4 pod obciążeniem, a 2-3 i do tyłu po zatrzymaniu maszyny (mechaniczne sterowanie).
Ładowarka kołowa 534E
Dane techniczne:
Silnik
Marka i typ
Cummins QSC83 *
Rodzaj
6-cylindrowy wysokoprężny z turbodoładowaniem
Moc brutto SAE J1995
przy 2200 [obr./min.] - 179 [KW] (240 [KM])
Moc netto SAE J1349/ISO9249
przy 2200 [obr./min.] - 169 [KW] (227 [KM])
Maksymalny moment obrotowy
przy 1500 [obr./min.] - 1085 [Nm]
Ilość cylindrów
6
Pojemność
8,3 [l]
Średnica cylindra x skok tłoka
114 x 135 [mm]
Filtr powietrza
typu suchego, ze wskaźnikiem zanieczyszczenia
* Silnik spełnia normy poziomu emisji spalin wg EU Stage IIIA i EPA Tier 3
Zmiennik momentu
Jednostopniowy, jednofazowy, przełożenie dynamiczne 3,0:1
Skrzynia biegów
Typu''power shift'', przełączalna pod obciążeniem w ograniczonym zakresie przełożeń i prędkości obrotowych, 4 biegi do przodu i 4 do tyłu.
Przełączanie biegów 1-2 i 3-4 pod obciążeniem, a 2-3 i do tyłu po zatrzymaniu maszyny (mechaniczne sterowanie).
Bieg (przód, tył)
Prędkość maksymalna km/h
I
8,2
II
16,4
III
27,2
IV
42,4
Mosty napędowe
Most przedni mocowany sztywno do ramy, most tylny mocowany wahliwie, kąt wahania 26o.Napęd na cztery koła.
Wysokość pokonywanej nierówności terenowej - do 480 [mm]
Układ skrętu
Rama przegubowa. Układ hydrostatyczny zapewniający płynne sterowanie maszyną. Awaryjny układ skrętu. Kąt skrętu w lewo / w prawo - 40o.
Promień skrętu mierzony po zewnętrznej stronie opon - 6,22 [m]